ATELIERE INDIVIDUALE

Curs de comunicare cu rezultate

USP descriere

Curs de management al timpului

USP

Curs de Leadership

USP

Curs de management al banilor

USP

CURSURI PERSONALIZATE PENTRU COMPANII

Cătălina Duțu, EMBA – Trainer

De ce ai alege cursuri de management personalizate pentru companii?

Răspunsul direct și simplu este că fiecare companie are nevoi specifice de pregătire a echipei sale. Un training adecvat în care se oferă ghidaj spre adaptarea și eficientizarea proceselor și abilităților echipei, indiferent că vorbim despre top sau middle management sau personal operațional, conduce spre productivitatea companiei în întregul său.

Premisele cursurilor personalizate pentru companii

Fiecare echipă este unică și are nevoi specifice de dezvoltare individuală și de grup!

Așa că am creat acest concept de programe de training Custom Made pentru firme. Sunt cursuri special concepute pentru voi, la granița dintre Managementul timpului, Vânzări, Comunicare de afaceri, Leadership și alte aspecte relevante de business.

În ce constau și care e diferențierea acestor cursuri pentru firme?

Personalizarea sesiunilor de cursuri pentru firme plecând de la obiectivele stabilite de comun acord. O atmosferă propice studiului, relaxată, dar intensă în același timp.

Cum procedez? 

Sesiunile de cursuri pentru companii, special personalizate, sunt interactive și abordează creativ provocările cu care se confruntă echipele. Cu ajutorul exercițiilor, studiilor de caz, sesiunilor de lucru individual și/sau de grup adaptate contextului, particularităților echipei și domeniului de activitate, obiectivele fiecărui seminar sunt atinse cu ușurință. Mesajul este livrat auditoriului pe înțelesul acestuia și îl determină să acționeze pentru îmbunătățirea activității desfășurată. Rezultatele echipei sunt exponențiale. 

Cui se adresează programele de dezvoltare personalizatepentru firme?

    • Companiilor antreprenoriale care consideră că este momentul pentru a investi în echipa lor cu scopul de a trece la un alt nivel al afacerii.
    • Celor care au înțeles că de unii singuri, chiar fiind foarte bine pregătiți, pot crește până la un anumit punct și își doresc să privească afacerea dintr-o altă perspectivă,  prin intermediul și cu sprijinul unui terț bine ancorat în realitatea mediului de afaceri autohton. 

Care sunt etapele colaborării?

Important este să ajungem la rezultate, simplu și eficient, așadar nu presupun ce nu funcționează în cadrul unei companii, ci fac tot ce depinde de mine să aflu aceste aspecte. 

Nu am cursuri scrise deja pe care le livrez indiferent de auditoriu, de mărimea echipei, de domeniul de activitate etc.

Am implementat, cu succes, următoarele etape de lucru:

Realizarea unui audit intern al echipei plecând de la următoarele perspective: discuția cu managementul firmei, participarea în calitate de observator la o ședință de lucru uzuală, aplicarea unui chestionar pentru toți angajații;

Stabilirea obiectivelor identificate și asumate în urma auditului din etapa anterioară;

Stabilirea tematicii și a duratei programului de training (nr. de luni, nr. de sesiuni de training, durata unei sesiuni, alte detalii specifice);

Desfășurarea efectivă a sesiunilor de training;

Feedback în timp real (atât de la trainer către participanți, echipa managerială, cât și invers);

Suport în perioada de implementare;

Măsurarea rezultatelor (atât pentru etapele intermediare, cât și la final de program).